همکاری با سازمان ها

چنانچه شما مدیر یک سازمان دولتی، موسس یک شرکت خصوصی هستید توجه شما را به این مطلب جلب میکنم. یکی از خدمات کیاژن همکاری با سازمانها می باشد.کیاژن ساز و کاری را ایجاد کرده تا بتواند پاسخگوی نیاز سازمانها و تامین اقلام مورد نیاز آنها باشد. ارائه کالا و خدمات کیاژن در سه قالب خرید عمده، کارت هدیه و کد تخفیف می باشد.

خرید عمده

یکی از نیازهای سازمانها و شرکتها خرید عمده و تامین اقلام مصرفی می باشد.کیاژن آماده فروش عمده ی اقلام با شرایط ویژه می باشد. ما با ارائه ارزش هایی چون تضمین بهترین کیفیت و قیمت، ضمانت مرجوعی، ارسال اکسپرس سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات داریم. چنانچه شما مسولیت خریدهای سازمانی را برعهده دارید از این پس کیاژن آماده پاسخگویی به نیازهای شما خواهد بود.

کارت هدیه

بسیاری از شرکتها به کارکنان خود در مناسبتهای خاص کارت هدیه یا بن کالا می دهند. به عنوان مثال تولد، نوروز، رمضان و… همچنین برخی شرکتها برای مشتریان خود گاها هدایایی در نظر می گیرند. کارت های هدیه کیاژن گزینه مناسبی برای این کار می باشد. این کارتها در قیمتهای مختلفی وجود دارد و با آنها می توان از کلیه محصولات کیاژن خرید نمود.

کد تخفیف

گاهی مواقع ممکن است که سازمانها و شرکتها برای مشتریان و کارکنان خود جوایزی کوچک در نظر بگیرند. به عنوان مثال مبلغ 50 هزار تومان تخفیف خرید از کیاژن. ما آمادگی تولید و ایجاد کدهای تخفیف بنا درخواست شما را داریم و مواردی چون مبلغ، مهلت زمان استفاده، گروه کالای خاص قابل تعریف خواهد بود.

تفاهم‌نامه جهت دریافت آموزش

می توان در تفاهم نامه برون سازمانی بین کیاژن و سازمان مربوطه، به‌عنوان امتیاز خاص، دریافت خدمات آموزشی ویژه یا تخفیف برای کارکنان سازمان‌ها تنظیم نمود.

قرارداد بین سازمانی

ابتدا عملیات نیازسنجی درباره کارکنان سازمان مربوطه انجام می‌شود تا نوع کلاس‌های آموزش ویژه آن سازمان تعیین گردد. پس از  مخص نمودن ابتدا و انتهای دوره و تعداد جلسات لازم و شهریه دوره و نحوه پرداخت آن، ساعت و روزهای برگزاری کلاس با مشورت مسئولین به تصویب می‌رسد. کلاس‌های آموزشی در محل شرکت یا سازمان برگزار می‌شود و نتایج آزمون ها (در صورت نیاز) به مدیریت سازمان ارائه می‌گردد.