شرایط و مقررات خدمات پس از فروش کیاژن

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های کیاژن بوده است و کیاژن در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالا و خدمات ارائه شده در وب سایت کیاژن www.kiagene.ir، کلیه محصولات که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و یا خدمات ارائه شده، دارای گارانتی اصالت،سلامت و یا تعویض با شرایط زیر هستند.

لطفاً به نکات کلی زیر توجه داشته باشید:

۱.اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت کالا یا خدمت، به کیاژن اطلاع داده شود پس از اتمام این زمان هیچ کالا و خدمتی مشمول بازگشت و تعویض و سرویس خدمات پس از قروش نخواهد بود.

۲.در صورت پشیمانی پس از خرید و عدم نیاز به کالا و خدمت ارائه شده به هیچ وجه هزینه پرداخت شده مرجوع نخواهد شد.

۳.استفاده از سرویس خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور فروش ارائه شده بازگردانده شود لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۱۰ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

۴.برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از سرویس خدمات پس از فروش را از بین خواهد برد.

۵.این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

۶.عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده است.

۷.در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

۸.در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

۹.شرکت کیاژن و حوزه فعالیت این شرکت (بیولوژی و زیر شاخه های آن) مشمول ارسال فوری و خدمات فوری نیست.

۱۰. انتخاب نوع سرویس حمل و نقل و ایرادات و مسئولیت مربوط به حمل نقل متوجه شرکت کیاژن نیست و خدمات حمل و نقل طبق اساسنامه شرکت در حوزه کاری این شرکت نبوده و ارائه این خدمات از سوی کیاژن خلاف اداری،قانونی و مالیاتی است و مسئولیت مشکلات حمل و نقل کاملا به عهده شرکت حمل کننده و خریدار می باشد. مسئولیت حمل نقل و تحویل کالا فقط تا زمان تحویل به خریدار در محل استقرار شرکت کیاژن است. بسته بندی و ارسال توسط سرویس های مختلف حمل و نقل توسط شرکت کیاژن فقط به جهت تسهیل در امر ارسال و به نوعی کمک و ارائه راهنمایی و مشورت به خریدار و استفاده از تجربه این شرکت در امر ارسال است و خریدار حق ندارد نسبت به این موضوع متوقع شده و مشکلات حمل و نقل را از شرکت کیاژن پیگیری نماید. لطفا در انتخاب سرویس حمل و نقل دقت کنید و در صورت نیاز از بخش فروش شرکت کیاژن مشورت و راهنمایی دریافت نمایید.

۱۱.اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف کیاژن همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۱۰ روز ضمانت تعویض نیستند.

۱۲.در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن/تعویض کالا و تعویض خدمت

استفاده از ۱۰ روز ضمانت بازگشت و تعویض چه شرایطی دارد؟

کالای خرید شده وارداتی است:

در نظر داشته باشید که شرکت کیاژن طبق ساختار ایزو ۱۳۴۸۵ و قوانین سازمان تجهیزات پزشکی فعالیت می کند و بر اساس قوانین بهداشت عودت و تعویض کالاهای یخچالی ، فریزری و پلمپ شده وارداتی و خدمات خارجی امکان پذیر نمی باشد حنما قبل از خرید، از نوع کالای وارداتی مورد نیاز و خدمات خارجی مورد نیاز و کد مربوط به کالای وارداتی یا خدمت خارجی اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز اطلاعات کامل را از بخش فروش شرکت دریافت کنید.

کالای خرید شده تولیدی است:

۱-کالای خریداری شده دارای اشکال و ایراد ساختاری،ظاهری،تعدادی و یا مغایرت در کد شناسایی با فاکتور ارائه شده است.

  • کالا یخچالی ، فریزری است و نیازمند نگهداری در شرایط زنجیره سرد می باشد :اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد پس به هیچ وجه پلمپ کالا را مخدوش نکنید و سریعا با عکسبرداری و سپس انتقال به شرایط دمایی مناسب و ارسال گزارش برای واحد خدمات پس از فروش کیاژن  از طریق تلفن۰۲۱۹۱۰۱۰۸۰۹ ویا ۰۹۹۰۰۹۸۹۷۹۵ یا ایمیل kiagenefa@gmail.com  موارد را گزارش کنید تا سریعا با بررسی مورد گزارش شده شما را راهنمایی و در صورت نیاز و تایید مسئول فنی تعویض صورت بگیرد.
  • کالا یخچالی ، فریزری نیست و نیازمند نگهداری در شرایط زنجیره سرد نمی باشد :اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد پس به هیچ وجه پلمپ کالا را مخدوش نکنید و سریعا با عکسبرداری و ارسال گزارش برای واحد خدمات پس از فروش کیاژن  از طریق تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۰۸۰۹ و یا ۰۹۹۰۰۹۸۹۷۹۵ یا ایمیل kiagenefa@gmail.com  موارد را گزارش کنید تا سریعا با بررسی مورد گزارش شده شما را راهنمایی و در صورت نیاز و تایید مسئول فنی تعویض صورت بگیرد.

۲-کالا دارای ایراد فنی گزارش شده از جانب خریدار در بازه ۱۰ روزه پس از خرید است:

  • کالا یخچالی ، فریزری است و نیازمند نگهداری در شرایط زنجیره سرد می باشد : بر طبق مقررات سازمان تجهیزات پزشکی و اصول ایزو ۱۳۴۸۵تمامی کالاهای ارائه شده دارای بایگانی از همان مدل هستند نوع ایراد فنی را مکتوب و مستند به پشتیبانی کیاژن گزارش کنید لات نامبر مشخص شده از کالا در بایگانی شرکت مورد بررسی و آزمایش قرار خواهد گرفت و در تمامی مراحل شرایط دمایی مناسب برای نگهداری را رعایت بفرمایید تا سریعا با بررسی مورد گزارش شده شما را راهنمایی و در صورت نیاز و تایید مسئولین فنی تعویض صورت بگیرد.
  • کالا یخچالی ، فریزری نیست و نیازمند نگهداری در شرایط زنجیره سرد نمی باشد :سریعا با عکسبرداری و ارسال برای پشتیبانی شرکت موارد را گزارش کنید تا سریعا با بررسی مورد گزارش شده شما را راهنمایی و در صورت نیاز و تایید مسئولین فنی تعویض صورت بگیرد.

۳-کالای تولیدی یا خدمت داخلی دارای ایراد فنی مورد تایید شرکت کیاژن است.

  • بر طبق مدارک ایزو۱۳۴۸۵ کالای مورد نظر جمع آوری و بازگردانده شده و هزینه پرداخت شده به خریدار عودت خواهد شد.