پرسش های متداول مشتریان (FAQ)

پاسخ خود را در سوالات پرتکرار زیر دنبال کنید. اگر به پاسخ نرسیدید با ما تماس بگیرید.

خرید، سفارش و ارسال

سفارش به صورت اینترنتی انجام می شود ابتدا با درج شماره همراه در قسمت ثبت نام وعضویت به سایت ورود کنید سپس از قسمت فروشگاه یا دسته بندی های موجود در صفحه اصلی یا از طریق منوی دسته بندی کالاها محصول مد نظر را مشاهده و روی گزینه «افزودن به سبد» کلیک کنید، محصول انتخاب شده به سبد خرید اضافه می شود با کلیک بر روی دکمه مشاهده سبد خرید و تکمیل اطلاعات، سفارش خود را پرداخت و نهایی کنید. سفارش به صورت اینترنتی انجام می شود ابتدا با درج شماره همراه در قسمت ثبت نام وعضویت به سایت ورود کنید سپس از قسمت فروشگاه یا دسته بندی های موجود در صفحه اصلی یا از طریق منوی دسته بندی کالاها محصول مد نظر را مشاهده و روی گزینه «افزودن به سبد» کلیک کنید، محصول انتخاب شده به سبد خرید اضافه می شود با کلیک بر روی دکمه مشاهده سبد خرید و تکمیل اطلاعات، سفارش خود را پرداخت و نهایی کنید.

معمولاً بین ۱ تا ۳ روز کاری (در تهران) و ۲ تا ۵ روز کاری (سایر استان‌ها) بسته به نوع محصول وموجودی و تعداد و نوبت سفارش(امکان تغییر در زمان تحویل وجود دارد)

خیر،هر سفارش به دلیل ماهیت تکنولوژیکی و تخصصی نیازمند تایید مسئول فنی، بخش حسابداری، انبارش و اماده سازی در بخش مرسوله است و سفارشاتی که زودتر در سایت ثبت شده باشند به ترتیب نوبت در اولویت اماده سازی قرار میگیرند به طور کلی سیاست شرکت ارسال سریع سفارشات به مشتریان در تایم معقول بدون شتابزدگی و رعایت پروتکل های ایزو۱۳۴۸۵ با حفظ سلامت محصول است.

پس از ثبت سفارش وضعیت سفارش از «در حال بررسی» به «در حال انجام» و پس از اماده سازی به «تکمیل شده» تغییر می کند که تمامی مراحل به ایمیل خریدار و به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد در صورت هر گونه پرسش از وضعیت می توان تیکت پشتیبانی در بخش حساب کاربری ارسال نمود.

خیر به دلایل زیر:

  1. محل آزمایشگاه شرکت به جهت تولید و اماده سازی محصولات تدارک دیده شده است و رفت و آمد عمومی خلاف پروتکل های آزمایشگاه تولیدی و خلاف ایزو ۱۳۴۸۵ می باشد به همچنین آزمایشگاه شرکت فاقد اتاق انتظار جدا و یا سالن پذیرایی مهمان است در نتیجه امکان حضور عزیزان برای خرید حضوری وجود ندارد.
  2. هر سفارش به دلیل ماهیت تکنولوژیکی و تخصصی نیازمند تایید مسئول فنی، بخش حسابداری، انبارش و اماده سازی در بخش مرسوله است که تکمیل این مراحل زمانی را در برمیگیرد و امکان انتظار و تجمع وجود ندارد.

اطلاعات محصول و کیفیت

اکثر محصولات دارای برگه بروشور، MSDS وCOA جدا هستند و برگه COA برای محصولات فاقد برگه به زودی اضافه خواهد شد این برگه در بخش توضیحات محصول با کلیک بر روی دکمه مربوطه ( رنگ زرد) قابل دانلود می باشند.

بیشتر محصولات برند کیاژن تولید خود شرکت هستند، برخی آنزیم‌ها یا مواد اولیه از برندهای معتبر خارجی تأمین می‌شوند، کیت های خارجی برند Qiagen آلمان به صورت سفارشی تامین می شوند وقیمت محصولات خارجی تابع قیمت ارز (دلار – یورو) می باشد.

بله، با استفاده از ابزار «مقایسه» در سایت می‌توانید عملکرد و قیمت چند محصول را بررسی کنید.

بسته به نوع محصول، معمولاً بین ۱سال تا ۲ سال از تاریخ تولید. برخی محصولات مصرفی دارای تاریخ های طولانی تر می باشند.

آنزیم‌ها در بسته‌بندی یخ خشک یا با ice pack ارسال می‌شوند تا کیفیت آن‌ها حفظ شود هزینه تامین یخ خشک به عهده خریدار و هزینه تامین ice pack به عهده شرکت می باشد در صورت نیاز به یخ خشک مراتب پرداخت هزینه به خریدار اعلام می شود.

پرداخت، پیش فاکتور وفاکتور

با توجه به حجم سفارشات و عدم امکان صدور پیش فاکتور به صورت شخص به شخص، پیش فاکتور به صورت اینترنتی صادر می شود برای دریافت پیش فاکتور ابتدا با درج شماره همراه در قسمت ثبت نام وعضویت به سایت ورود کنید سپس از قسمت فروشگاه یا دسته بندی های موجود در صفحه اصلی یا از طریق منوی دسته بندی کالاها محصول مد نظر را مشاهده و روی گزینه «افزودن به سبد» کلیک کنید، محصول انتخاب شده به سبد خرید اضافه می شود با کلیک بر روی دکمه مشاهده سبد خرید به صفحه سبد خرید منتقل می شوید در پایین صفحه دکمه مشاهده/ پرینت پیش فاکتور قابل رویت است.مراکز رسمی دارای درخواست مکتوب که امکان استفاده از سیستم اینترنتی را ندارند درخواست مکتوب خود را به ایمیل kiagenefa@gmail.com یا از طریق ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۹۰۰۹۸۹۷۹۵ارسال نمایند.

از طریق درگاه پرداخت آنلاین یا کارت‌به‌کارت ( با توجه به مشخصات کارت درج شده در سایت )

فعلا امکان صدور فاکتور رسمی وجود ندارد.

بله، با ارائه معرفی‌نامه از مراکز پژوهشی ( درخواست خرید مکتوب مراکز مربوطه ) یا خرید در حجم بالا، تخفیف ارائه می‌شود.

خیر. پرداخت فقط پیش از ارسال انجام می‌شود.

برخی محصولات مشمول مالیات هستند در صورتی که مشمول مالیات باشند این مساله در صفحه پرداخت مشخص است و در فاکتور رسمی مالیات مشخص وجداگانه محاسبه می‌شود.

نحوه استفاده و آموزش

بله، راهنمای استفاده همراه محصول ارسال می‌شود. نسخه PDF نیز در سایت موجود است (دکمه قرمز).

استفاده از محصولات نیازمند دانش قبلی است حتما از کارشناسان و یا اساتید خود کمک بگیرید در صورت بروز هر گونه سوال به تیم پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

بله، برخی محصولات دارای آموزش آنلاین یا جلسات مشاوره‌ای رایگان هستند که در سایت، لینکدین و اینستاگرام شرکت اطلاع رسانی خواهند شد.

محصولات مختلف شرایط نگهداری متفاوت دارند؛ دمای نگهداری در دیتاشیت یا لیبل های محصول مشخص است. معمولا محصولاتی که بدون یخ ارسال می شوند در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد ( دمای اتاق) نگهداری می شوند ومحصولاتی که همراه با بسته بندی یخ یا یونولیت ارسال می شوند در دمای فریزر منفی ۲۰ درجه سانتیگراد نگه داری می شوند.

توصیه نمی‌شود. بهتر است در aliquotهای کوچک نگهداری شود تا از تخریب فعالیت آنزیمی جلوگیری شود.

پشتیبانی، ضمانت و بازگشت کالا

تا ۷ روز پس از تحویل می‌توانید مشکل را گزارش داده ودر صورت تأیید کارشناسی، کالا تعویض می‌شود.

بله، فقط در صورت عدم باز شدن بسته‌بندی یا ایراد فنی تأیید شده. (محصولات دارای زنجیره سرد امکان بازگشت و مرجوع ندارند حتی در صورت عدم باز شدن بسته بندی)

از طریق تیکت پشتیبانی در قسمت حساب کاربری

بله، مشاوره فنی رایگان، ارسال مجدد در صورت ایراد تایید شده وآموزش استفاده بخشی از پشتیبانی ماست.

بله، تمامی محصولات در بخش کنترل کیفیت انواع تست های مربوطه را پشت سر میگذارند و محصولات دارای مجوزدر آزمایشگاه‌های مرجع تست وتأیید عملکرد می‌شوند.

نمایندگی و همکاری

بله، مشخصات و مدارک شرکت را به ایمیل kiagenefa@gmail.com ارسال بفرمایید.

بله، شرکت ما آماده همکاری با مراکز پژوهشی برای پروژه‌های تحقیقاتی است.

بله، برای کشورهای منطقه با هماهنگی، ارسال صورت می‌گیرد.

بله، پس از ثبت مدارک واستعلام‌های رسمی، فروش به مراکز دولتی نیز انجام می‌شود.

در برخی موارد و با تأیید تیم فروش، ارسال نمونه آزمایشی (در حجم محدود) امکان‌پذیر است.